luni

Zbor de fior !


Iti cer pentru a mia oara ,

Sa-mi dai un strop de inceput ,

Sa-mi readuci in al meu suflet

O clipa dintr-un timp trecut .


Cu o petala de garoafa

Si un sarut in asfintit,

Tu mi-ai furat identiatea

C-o lama fina de cutit.

Nu visul meu te-a inrobit in realitatea-mi efemera,

Ci doar privirea ta sireata ce trupul mi la jefuit;

Si astazi tu imi ceri iubirea

Ca ieri, ca marti, ca-n ori ce zi,

Dar n-ai stiu ca ea saraca

S-a dus pe aripi de sihii.

Si uitea -asa clipa de clipa,

Si uite-asa un ceas de ceas,

Ne intrebam grabiti in pripa:

“Noi din iubit cu ce-am ramas?”

Un comentariu:

  1. imi place poezia...iar versurile"Cu o petala de garoafa

    Si un sarut in asfintit,

    Tu mi-ai furat identiatea

    C-o lama fina de cutit. "sunt foarte tari

    RăspundețiȘtergere