miercuri

Diavol Binecuvantat


Cand nimeni nu era ,si nici nu se creease,

Cand haos nu era, nici ordine in oase .

Se naste din neant un cataclism de vise,

Ce naste o speranta, un gand-n paradise .

Dar cum balansul lumii nu prea era perfect,

Un print cu steaua-n frunte creea din cert incert .

Din bine facu rau, din viata facu moarte,

Din toate cele bune, invers facu in parte .

Vazand astfel lumina si cei ce-o dramuiesc

Au vruta sa prinda printul intunecat, ceresc .

In haurile ghenei, cu lanturi l-au inchis,

Dar lumea de-ntuneric nici astazi nu s-a stins .

Cu mii si mii de nume e cunoscut de noi

Diablo, Ball, Mefisto, Draconuss sta in voi.

Si alte denumiri in mii de galaxi,

Le poarta Fiara insasi pana si-n poezii.

Un mit sau o idee, o umplere-n constiinta ,

Cat timp este-ntuneric, nici Fiara nu s-a stins.

In haul din infern el plange trist si-nchis

Iar plansul ii sunt gauri ce-nghit din paradis .

“E satanic ce simt, e divin cum ma simt .

Sunt satana-ntrupat, ochii i-am de barbat .

Nu sunt rosu sau alb, nu am coarne pe scalp ,

Nu blestem, nu injur suflete eu nu fur .

Sunt ca voi toti ceilaliti, plictisiti si uitati .”

“Intr-o lume de colt, intr-un timp necreeat

Am vazut cum femeia l-a tradat pe barbat .

Am vazut cum un fiu s-a jertfit sus pre cruce,

Insa a noptii putere zi de zi mi se duce.”

“Intr-o zi cu un soare, intr-o forma de ochi

V-a veni si sfarsitul, intr-un fir de noroc .

Singuri voi ce ati fot buni sau pe mine m-ati vrut,

O s-alegeti viitorul unui nou inceput.”

2 comentarii: