duminică

CINEMA (Urmatorul film ... sunt EU .. sssss incep)


Scaunul din fata mea zambeste visiniu,

Iar praful care iese din el la cea mai mica atingere,

Iti umple plamanul si iti ingreuneaza pleoapa.

Lumina se stinge ! Pelicula incepe!

Iar pe scaunul zambaret

Apar doua eclise de femeie,

Unduitoare, perfecte !

Filmul se pierde din ochi,

Iar mirosul ce vine din scaunul visiniu

Ma duce in locuri tainice.

Sunt atat de fericit !

Du-ma armonie, arunca-ma-n vazduh,

Pierde-ma printre nori.

Alearga sorii si culege stelele ,

Dar filmul se termina .

Eclisele pleaca , cutia de rezonanta imbatraneste.

Iar eu nu sunt decat o piatra funerara

Pe care scrie “ Esti regizorul vietii tale atata timp cat ai pelicula in aparat.

Sa nu fii trist cand se va termina .

Ai fost un film grozav.’’

Nu stiu cati au citit ce scrie pe mine .

Dar realizez ca mi-am facut vecini noi .

Siiii ! Incepe un alt film !

.. Du-ma armonie, arunca-ma-n vazduh,

Pierde-ma printre nori .

Alearga sorii ......si atat .

Filmul meu s-a terminat ,

Altul a-nceput .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu