miercuri

Vreau sa imi iau viata ! De la inceput .

De cum in ochi mi-a aparut lumina ,
Simtit-am cum in piept imi arde rau inima.
Pe drum anevoios in viata am pasit,
Caderi sau stat pe jos mereu am folosit.
Cararea este lata, incape lumea-n ea,
Dar scurtatura-i dulce,
Esti prost si mergi pe ea.
De hopuri nesperate din ceas in ceas ai parte,
Le treci, dar cum pasesti din par incepi s-albesti.
Sa te intorci la drum nu ti-ar ajunge-o viata.
Te musti mai rau de pumn, alergi mereu in fata.
Tovarasi iti gasesti prin alti ratacitori,
Ce merg la cot cu tine sau poate-n drum iti mor.
In spate nu te uiti cu ochii, doar cu mintea
Si sufletu-ti prajeste in tine rugamintea.
Pe drum iti faci o casa sau dormi sub clar de luna,
Mananci la mese-alese sau iti fierbi matraguna.
Te bucuri de copii sau desenezi pe mana,
Oricare fel ar fi, pe drum tu mergi intruna!
Si te opresti nitel si larg te uiti in zare
O intrebare-n minte iti vine la-ntamplare.
“-Ma! Mi se pare mie sau cerul drept nu pare!?”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu