luni

Iertare

De-as stii cu ce-am gresit, mi-as cere azi iertare,
Genunchi-n umilinta mi i-as lovi-n podea,
Cu fruntea sprijinita usor spre cerul moale
Ti-as inchina o cupa si-as pune tot in ea.
Te-as implora “ma iarta!” de-as stii cu ce-am gresit,
N-as mai simti durerea ca un pumnal in piept…
In prag de nebunie m-as intreba subit
In care dintre lucruri pe tine te-am ranit.
Privirea-n ruga muta n-ar mai cersi spre stele
De-as stii cu ce-am gresit, iertare as stii sa-ti cer.
O cupa azi inchin in cinstea milei mele
Si-as vrea sa uit de tot, si-as tot uita sa sper…
Dar vezi ca nu-mi dai pace, ma certi in orice fac
Si setea de complaceri, nu pot sa ma prefac.
Nu te-am mintit o clipa, sa te ranesc nu pot,
De-as stii ca ti-e mai bine, sa fiu de-a pururi mort
M-as departa de tine sa nu mai poti vedea
Cum plang din ochi durerea ce-o varsa inima.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu