joi

Un alt regret carat in plus

Nu am stiut o clipa ce-ai fi spus
Daca o simpla intrebare-as fi propus,
Sa fi pentru o saptamna doar a mea
Ai fi raspuns cu nu? Ai fi raspuns cu da?


Asa ca mi-am ascuns traierea,
Te-am invatat ce nici eu nu stiam;
A fost usoara insa despartirea,
Dar nu ti-am spus cat te iubeam.

Cand la muzeu am cumparat bilete
Si te-am poftit sa mergi in fata mea,
In toate panzele de pe perete
Eu surprindeam privirea ta.

Si cum in fiecare chicotire
Sau zambet ce te lumina,
Eu ma hraneam cu fericirea
Ce o lasai in urma ta.

Cafeaua pe terasa
M-a mai trezit din somn;
Stiam ca esti frumoasa…
Ca inger sau ca om.

Cand am plecat in graba
M-am spanzurat in mine
Si sufletul de sfoara
Balanganea spre tine.

Ne-am revazut in treacat
La tine in oras,
Mi-ai prezentat succint
Copilaria-n pasi.


Apoi la despartire
M-ai rastignit de tot;
O simpla sarutare
Pe sufletul de mort
A readus lumina
La mine-n cimitir,
Dar nu atat de multa
Ca sa ma mai invii .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu