marți

Some fishes can fly


Din apa am fost dat afara,
M-am curatat de solzi treptat ,
Ce miroseau a pierde vara ,
Si-a mal de broasca rasuflat .

Dar si asa in pielea cruda ,
A mai ramas putin noroi ,
Pe care il adun cu grija ,
Sa nu se puna inapoi .

Tu nu vrei pesti ,
Eu nu vreau marea ,
M-am inecat prea mult in ea .
Asa c-astept sa vina seara ,
Ca sa visez la lumea mea .

Cat despre pielea mea solzoasa ,
Pe care astazi o ascund ,
Tin minte ca e mai frumoasa .
Dar nu mai am curaj s-o spun .

Fiindca in lumea voastra noua ,
Nu vreti copii care iubesc ,
Doar mitocani cu muschi si barba ,
Ce mint frumos ca va iubesc .

Si la final , cand langa voi
In fiecare dimineata
Simtiti o laba de broscoi
Cu burta si cu par pe fata ,

Va mai aduceti vag aminte ,
De vremea cand va imbia ,
In pestisor cu solzi rupti ,
Pe care nimeni nu-l doarea .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu