duminică

Cand ai coborat din soare

Tu-nceputul si sfarsitul,
De la vorba la idee,
Cautarea mea continua.
Se loveste de femeie .

Tu uitarea si constinta,
Amintirea vietii mele,
Ce se-ntoarce la privirea,
Jocului de flori si iele .

Tu din tot si din nimic,
Tu din soare si din stele,
Coborata-i pentru-o clipa,
Sa dai sens iubirii mele .

Un comentariu:

  1. Poezia exprima o dorinta in viziunea mea pentru o fiinta imposibil de atins.Ceva ceva duce a capodopera eminesciana dar prezentata mult mai subtil,din perspectiva cozii ochiului.Dupa parerea mea ,cea mai frumoasa poezie de dragoste.E mai mult decat o declaratie,e o imagine a
    unei idei de dragoste absoluta prezentata intr-un mod fragil si sensibil dar imbracat cu un puternic vasmant filosofic.e o combinatie perfecta,poate cea mai frumoasa declaratie de dragoste

    RăspundețiȘtergere