marți

Dreapta ta pe stanga mea.

Daca astazi ca reper

Am sa iau ziua de ieri

Si din tot ce am facut

Sa o i-au de la-nceput,

S-ar putea dintr-o-ntamplare

Sa repet cate ceva

Printre care si acela :

Sa te fac din nou a mea.

Daca toamna in padure

Frunzele cazute-n vant,

Ar putea sa iti sopteasca

Prin fosnire un cuvant…

Sau in primavara vietii

In oricare ghiocel,

Sa apara o petala

Ce-ti va plange un inel.

Chiar si-n iarna friguroasa

Cu un alb mult prea curat,

Fulgii sa iti cante ode

De iubit pe jos si-n pat.

Si in fiecare zi ,

Ce-am s-o mai traiesc odata,

O sa te-ntrupez pe tine

In orice clipa uitata .

Si sa iti pompez sarutul

De un infinit de ori,

Pe un chip de roza vie

Luminata de fiori.

Iar cand mana ta si-a mea

Se vor inclesta odata,

Vor ramane inodate

Fara leac si fara pata.

Eu prin tine vad trecutul

Si cu tine traiesc azi,

Iar viitorul ce ne-asteapta

Sa-l inchidem intr-un ceas.

Si de fiecare data

Cand ceva nu merge bine,

O sa da-m timpu-napoi

Pana unde ne convine .

Si cand bateria noastra

In sfarsit nu va mai vrea,

O sa dam timpul cu mana:

Dreapta ta pe stanga mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu